צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: חשיפה מזעזעת – סחיטה והפעלת לחץ של יום טוב חשין על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

בימים האחרונים רמזנו בכתבות האתר שידועים לנו דברים נוראיים אודות מסע הרדיפה הנורא המתנהל אחרי כבוד קדושת מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.  הדברים הם קשים ולא ניתנים לעיכול, איך אנשי בליעל מנצלים את הנהגתו הקדושה של הרב שליט"א להתבטל לרצון האלוקי ובמקום שילמדו לקח לעצמם הם משתמשים בזה להגשמת רצונותיהם האפלים.  

בעקבות פרסומים מהשבוע האחרון בכלי התקשורת השונים ובפרט במהדורת החדשות של ערוץ 2, שבו נשמע כביכול הרב אליעזר ברלנד שליט"א מתוודה על מעשים אסורים, כשברקע מציגים סרטון של הרב שמדבר בהקשר אחר, על מנת להטעות את הציבור ובנוסף נעשה מאמץ לטשטש את איכות פס הקול, בכדי שלא יזהו מי מדבר בהקלטה.

קלטות כאלו ואחרות, הועברו לכלי התקשורת ואף הושמעו לרבנים בעלי השפעה על יד מתנגדיו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א על מנת להכפיש ציבור שלם, להשפיע על דעת הקהל, ולהשפיע על רבנים בכדי להוציא פסק דין תורה נגד הרב וקהילתו. קשה להאמין איך תחת אפינו מתנהלת רדיפה אכזרית כזו. איך אנשים הלובשים איצטלות של תלמידי חכמים אך מתחת לבגדים מסתירים פנמיות של פושעים שפלים מהמדרגה הנמוכה ביותר. אותם אנשים מחטיאים את הרבים באיסור שמיעת לשון הרע וביזוי תלמיד חכם ולמעשה מחללים שם שמיים, כאשר כבוד ה' ותורתו נרמס ברבים.

מתנגדיו של הרב מסרבים להעלות את הטענות שלהם בדין תורה מאחר והם יודעים שקלטות האלה בחלקם מזויפות, ובחלקם רודף ידוע משנים מחקה את קולו של הרב שליט"א, ואת חלקם הוציאו מהרב על ידי בידודו מהציבור תחת איומים, אלימות כלפיו, פיזית נפשית ומילולית – הם יודעים שהשקרים שלהם יחשפו.

הרב שליט"א הביע את רצונו לעמוד בכל רגע מול כל בית דין ולהוכיח לכל את חפותו, לכן הם מוזמנים בכל עת להסכים על בית דין שידון בטענותיהם השקריות.

ישנם עדויות של חמישה אנשים שמעידים איך מתנגדיו של הרב שליט"א פעלו והוציאו וידויים שיקרים מהרב ע"י בידודו ותוך שימוש באלימות ואיומים כלפיו. ידוע לנו בוודאות שאחד מהרודפים אף הגיע למעונו של הרב עם מפתח שוודי במטרה לפגוע ברב. יש עדים לדבר ובינתיים אנו משאירים את הנתונים בידנו. אך, כעת כשמתבררת רמת הסבל והסכנה בה הרב שליט"א היה שרוי, קשה להעלות על הדעת איך ניצלו בצורה חמורה את הרב. 

בשלב ראשון אנו מציגים כעת בפני הציבור הקלטה עם תמלול, בה שומעים את יום טוב חשין המוכר כאחד ממתנגדי הרב, משתלט על הרב ומחייב את הרב לעשות ולומר דברים בניגוד לרצונו. קשה לשמוע את הדברים והלב ממש מצטמרר, ההקלטה מראה בברור את השיטה של מתנגדי הרב.

אנו מודיעים שזה רק השלב הראשון, בשבועות הקרובים ייצא תחקיר מלא עם הקלטות נוספות שיבהירו יותר ויותר כיצד מתנגדיו של הרב פעלו להפללתו באמצעים לא ראויים. אנו יודעים שהדברים קשים לשמיעה, אך אין לנו ברירה, מוכרחים אנו להציל ציבור שלם שבעל כורחו מאמין ללשון הרע.

להלן ההקלטה עם התמלול המלא והסבר:

      ההקלטה-הראשונה-לפרסום-ברור

יום טוב חשין מבודד את הרב ומשתלט עליו. הוא מכריח אותו ואת הרבנית בדרכי מרמה להתנתק מהציבור ומקהילתו, מגלה את מזימתו להבריח את הרב והרבנית לחו"ל, ומאלץ אותו לעשות דברים בשבועה, בניגוד הגמור לרצונו:

יום טוב חשין: איפה התפילין של הרב? זה התפילין? לא זה כרית. לא לא בסדר, אני רוצה שהרב ישבע ישבע בתפילין, קח את התפילין תוציא תפילין של רש"י, תפילין של רש"י.

הרב ברלנד: אני נשבע בתפילין שאני לא אלך למקווה.

יום טוב חשין: שאני לא אעשה שום פעולה פה בלי תיאום איתי במאה אחוז.

הרב ברלנד: בלי תיאום עם יום טוב חשין

יום טוב חשין: בשבועה בנקיטת חפץ

הרב ברלנד: בשבועה בנקיטת חפץ

יום טוב חשין: להתנתק מכולם

הרב ברלנד: להתנתק מכולם

יום טוב חשין: והרב לא הולך למקווה

אדם נוסף (שמו שמור במערכת): לא הולך למקווה?

יום טוב חשין: שום דבר!

אדם נוסף (שמו שמור במערכת): אתה רגיל לזה

יום טוב חשין: שום דבר! שום דבר! שום דבר! תישבע! אני נשבע שבשבוע הקרוב אני לא עושה שום צעד בלי להתייעץ עם יום טוב חשין.

הרב ברלנד: ואני לא הולך למקווה עד מוצאי שבת

יום טוב חשין: אני נשבע שאני כל החיים רוצה רק שהרב יביא את משיח. אני נשבע שאני כל החיים רוצה רק שהרב יביא את משיח. אני נשבע שאין לי שום פנייה שלא לשם שמיים, ואני רק רוצה ביחד עם הרב להביא את משיח. וזהו. והרב יתנתק עכשיו מכולם שבוע ניסיון. ניסע לשוויץ כולם ביחד ונראה מה אנחנו עושים, זהו, אין מקווה, ואין שום דבר, אין חיים, אין אף אחד, אין אף אחד. אין זכות לאף אחד ליד הרב, לאחד שלא רוצה להביא את משיח, שיש לו איזה פניה אחרת. מוצאי שבת אנחנו נוסעים לשוויץ, ואין פלאפונים, והרב לא מדבר עם אף אחד. ואנחנו עכשיו מוציאים את הבת מלכה מהמלכים האכזרים, ימח שמם וזכרם! הרב נשאר פה, ונשחרר אותם, את כולם. ואנחנו בעזרת ה', עכשיו צריכים לדאוג לדרכונים ואנחנו כולנו נוסעים לאלפים.

יום טוב חשין ומתנגדיו האחרים של הרב, פעלו לבודד את הרב מהציבור שלו לאחר שהרב השתחרר מעשר שנים בהם הוא היה סגור בביתו ומבודד מקהילתו. מטרתם הייתה לבודד את הרב שוב מהציבור שלו, ומשלא הצליחו החלו בתהליך של הפללתו. ובין היתר זייפו הקלטות, זייפו את קולו, והוציאו ממנו וידויים תחת איומים, תחת סחיטה פיזית ורגשית כפי שיובהר בקרוב בתחקיר המלא, איך הפלילו את הרב אליעזר ברלנד שליט"א.  

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

2 comments

  1. אני בהלם !!

  2. אין עוד מלבדו….אליעזר…עין לא ראתה אלוקים זולתו.כולנו אוהבים את הרב,בורא עולם,אל תכעס עלינו בגלל קומץ טמאים רשעים ארורים,הפנים של הרב נמצאים בכל השמיים.אהוב ליבנו.תלמיד הנחל נובע מקור חכמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *