צור קשר עם הרב ברלנד
עו"ד אפרים דמרי עם גבאי של הרב ברלנד
עו"ד אפרים דמרי בבימ"ש השלום בירושלים היום

האזינו: "הרבה פעמים עדיף לאדם לקחת על עצמו דברים שהוא לא עשה ולסיים את הסיפור". עו"ד דימרי על הסיבות שהביאו לעסקת הטיעון של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"גיליתי אישיות נפלאה, מיוחדת, אדם צדיק ממש, איש צורה ענק. יש לו ידע עצום וגדול בתורה. אני פוגש את הרב שליט"א כמעט כל יום, אני גר בצפון ולפני שאני נוסע למשרדי בת"א אני נכנס לקבל את ברכתו. עד עתה שמעתי עליו רק דרך התקשורת, אבל אני יודע כבר לא להתייחס אליה. יש לי נסיון עשיר בעבודה עם אנשי רוח, רבנים, מקובלים ואדמור"ים ואני חושב שהרב שליט"א הוא יחיד בדורו. מדהים, מדהים, אני לא מפסיק להתפעל מיכולותיו, בעיקר הפשטות והענווה שלו, הוא מבטל את עצמו מול אחרים." ראיון נוסף שנערך עם עו"ד אפרים דימרי שופך אור חדש על ההתרחשות סביב נושא הרב שליט"א.
      קו-המידע-עוד-דימרי

"יש לי דפי תורה משעורים שלמדתי עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א", פותח עו"ד דימרי את דבריו. "הוא פשוט עוצם עיניים ומצטט גמרות ומפרשים, רש"י, תוספות ומה לא, גימטריות, נוטריקונים. הרב שליט"א הוא חף מפשע, אבל הרבה פעמים צריכים להיות ראליים, חכמים ולא צודקים, משום שאם ננהל את תהליך ההוכחות של הרב שליט"א זה יכול לקחת הרבה זמן, הרב לא בריא ולא צעיר בכלל. יהודי צדיק שמתייסר בישיבתו בתוך הטומאה שם, הרבה פעמים עדיף לאדם לקחת על עצמו דברים שהוא לא עשה ולסיים את הסיפור. ברור שאם הרב שליט"א היה נמצא אפילו במעצר בית היינו מנהלים את התיק עד תומו ולא היינו מגיעים לעסקת טיעון".

"אפשר בהחלט להוציא את הרב שליט"א זכאי, אבל אי אפשר להשאיר אותו להתייסר מאחורי סורג ובריח, הרי הקב"ה מחליט מי זכאי ומי אשם. יש לרב שליט"א ערמות של ספרים בתא שלו, מדפים על גבי מדפים והוא כל היום יושב ולומד."

"כתב האישום המקורי קוצץ בחצי, כל מה שהתחיל על ידי מדינת ישראל בקול תרועה ירד לטמיון, ההר הוליד עכבר. כל המיליונים הושקעו סתם. מאשימים את הרב שליט"א בדברים מינוריים לחלוטין ואני אומר לך שאם היה מדובר באדם רגיל ולא ברב התיק הזה היה מסתיים בכלום."

"אני אומר לחסידים של הרב שליט"א שעליהם להיות גאים ברב שלהם, יש לכם רב שהוא צדיק מאוד. הרב אוהב אתכם מאוד והוא גאה בכם מאוד, אני הצטרפתי עכשיו לחסידות שלו."

אנחנו יודעים שהיית תלמיד של הרשל"צ הרב מרדכי אליהו זצ"ל, זה נכון?

"כן, והיום אתה יכול לקרוא לי תלמידו של הרב אלעזר ברלנד שליט"א." 

מה עם חילול השם שנגרם?

"אין חילול השם, הרב שליט"א הודה בדברים קטנים מאוד. כולנו יודעים שאם הרב היה בחוץ היינו מוכיחים לכל שהרב נקי לגמרי, מה עוד שכל העת הלכו איתי יד ביד רבנים ואדמור"ים גדולי מאוד והם חיזקו אותנו. גם הרב שליט"א ביקש שאברר לו עם הרב הפלוני הזה ואחר, ממש אנשים ענקיים, גדולי תורה בדורנו שאמרו לנו ללכת על זה ולחסוך את כל חילול ה' הנורא שנגרם."

לראיון נוסף עם עו"ד אפרים דמרי לחץ כאן.

הראיון באדיבות קו המידע 02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *