צור קשר עם הרב ברלנד
רבי דוד אבוחצירא שליט"א

האזינו: הגה"צ הרב דוד אבוחצירא שליט"א מדבר על גדולת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

יש מי שזכה יותר להכיר בגדולתו וקדושתו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. ויש מי שפחות, אך, לבטח כולם יעידו שמדובר בצדיק גדול שכול מילה שתנסה לתארו תעיד רק במקצת מגדולתו. עם זאת, כאשר צדיק מפורסם וקדוש כהגה"צ הרב דוד אבוחצירא מדבר על הרב, הדברים מקבלים משמעות ותוקף חזק.

הגיעה לידנו הקלטה נדירה, אשר מגלה לנו טפח מאהבתו של הגה"צ הרב דוד אבוחצירא למורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הדברים הם נוקבים וברורים ונאמרו במעמד קבלת הקהל אצל הרב דוד שליט"א. אמנם, לאנשים המכירים את הרב הדברים הללו ידועים היטב, אך כמובן שצדיק גדול כזה כהרב דוד שליט"א מחזק את הרגשות הלב. רבי דוד התבטא במילים: "הרב אליעזר ברלנד שליט"א הוא מלאך, הוא לא בן אדם, לא ייתפס בו שום דבר".

      רבי-דוד

  באדיבות קו המידע 025875777

אם לא די בדברים הללו של הגה"צ הרב דוד אבוחצירא שליט"א, נודע לנו מפיו של אחד מהתלמידים הותיקים דברים נוספים שאמר הרב דוד שליט"א אודות הרב שליט"א. אותו תלמיד שהתארח במהלך השבת בעיר נהרייה זכה להתפלל במניינו של הרב דוד שליט"א, ושמע ממנו את הדברים הבאים. "הרב אליעזר ברלנד שליט"א זה סודות, זה גבוהה מהבנתנו, הוא מתקן את כול העולם".

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *