צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בשיעור מיוחד לאתר שובו- בנים אינטרנשיונל
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בשיעור מיוחד לאתר שובו- בנים אינטרנשיונל

"האתר הזה מפרסם את דעת רבינו האמתית" – שיחה מיוחדת של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לאתר 'שובו- בנים אינטרנשיונל

שיחה מיוחדת של כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לאתר 'שובו- בנים אינטרנשיונל'.

"צריכים להמשיך לפתח את האתר הזה (שובו- בנים אינטרנשיונל) וצריכים להירשם לאתר 10 אלף איש שיגלשו בו כל יום", מכריז הרב ברלנד שליט"א. "כי האתר הזה מפרסם את דעת רבינו האמתית של לימוד תורה בעיון, כי הדעת האמתית של רבינו היא לימוד תורה בעיון", ממשיך הרב ברלנד שליט"א להסביר למה צריכים לגלוש ולהירשם באתר 'שובו- בנים אינטרנשיונל' בכל יום.
"רק ע"י לימוד תורה בעיון תבוא הגאולה. כל אחד חייב ללמוד את תורות ק"א ו- ס"ב בליקוטי מוהר"ן, שם אומר רבינו שצריך לחדד את השכל."
      מפעל-הפורמטיםהרב-לאתר-ערוך

"סרח בת אשר בכתה ואמרה, תראו מה קרה לסבא שלי (יעקב) הוא כבר 20 שנה בוכה בגלל יוסף. 'ידיד ה' ישכון לבטח', זה שבט בנימין שקפצו למים אחרי נחשון בן עמינדב, וכולם זרקו עליהם סלעים. אם היו שבט בנימין מקבלים את הייסורים והמכות יותר בשמחה היה מגיע התיקון השלם. כל מכה זה תענוג, כל מכה זה חיי. כי שבט בנימין הוא שבט המתאבדים שלא אכפת להם משום דבר והם קפצו לים."

"אדם זורקים עליו סלעים, אבנים, הוא צריך לקבל את הכל בשמחה. באים להכות אתכם אז לא עונים, הולכים הצידה. מרדכי הצדיק לא לא זע ולא נע, אין דבר כזה להחזיר, חו"ש, יהודי לא מחזיר. יהושע בן נון עשו עליו כרזות ופשקווילים, אתה ראש קטוע אמרו לו, מה אתה מאמין במשה? מה אתה הולך אחרי משה בצורה עיוורת? תחשוב קצת, תפעיל מוח עצמאי, אין לך שיקול דעת? לאן משה שולח אותנו, להילחם עם ענקים. מֵילָא פרעה היה 60 ס"מ, נבוכד-נאצר היה חצי אמה (בערך 30 ס"מ), אבל אי אפשר להילחם עם עוג מלך הבשן שעוקר הר שלם."
"אבל, יהושע ענה להם, לא, אפילו אם משה יגיד לנו לעלות לשמיים, הצדיק אומר לנו לעלות לשמיים נעשה סולמות. דבורה אמרה לצאת להילחם עם סיסרא, סיסרא זה כמו פוטין, רוסיה היום, אבל שבט זבולון יצאו כי זכו להיות בלי לב, זכו לביטול, לאין."

"הגמרא בגיטין דף מ"ה מספרת את הסיפור הכי נורא שיש בעולם, על שתי הבנות של רב נחמן שנפלו בשבי ולא רצו לחזור הביתה, והוא הולך ומסתתר ומקשיב לשיחות שהן מנהלות שאומרות אחת לשנייה, בואי נברח מפה. בסוף הן כן חזרו בתשובה, אך באותו הרגע זה היה דבר נורא. אומר הבן איש חי שאדם חושב שהבנות גדלות לבד, אבל זה לא ככה, אם לא תשגיח ותשמור על הבנות שלך, אם לא תדאג לגדלן יקרה לך מה שקרה לבנות של רב נחמן. אדם צריך לקחת את הבנות שלו וללמוד איתן ליקוטי הלכות, לעשות איתן זמירות, אם לא יהיה להם חוויה מהשבת אז הן עלולות לצאת החוצה ולמצוא להן חברה פושעת." 

"רודפים אחרי שובו- בנים עם אלות, עם מקלות, אסור להחזיר, אסור להחזיר. צריך רק להוריד את הראש ולשמוע את כל ההשמצות."

האזינו לשיעור שנמסר הרב ברלנד שליט"א לאתר שובו בנים אינטרנשיונל .

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *