צור קשר עם הרב ברלנד
הרב ברלנד עופר ארז שבתי צבי
הרב עופר ארז שליט"א עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הרב עופר ארז שליט"א: מה זה שבתאות?

"הבעיה של שבתאי צבי הייתה שהוא הטיף בריש גלי לעבור עבירות. הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הוא בדיוק ההפוך משבתי צבי. אין לרודפים של הרב ברלנד אפילו מעט דעת לברר בין אמת ושקר, מושגים מפורסמים המוכרים לכל." 

עיקר רצוננו הוא לפרסם את אורו של כ"ק מורינו, הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, את תורתו, קדושתו וביטולו המוחלט כלפי אורו של ה' יתברך ע"פ דרכו של אור האורות, רבינו נחמן מברסלב. אך, לדאבוננו, לאור המערכה השקרית והנבזית המתנהלת כנגד הרב שליט"א וקהילתו, בזמן האחרון אנו נאלצים להוסיף פן נוסף באופי הכתבות אותם אנו מפרסמים. וכמו שהבטחנו, כי אנו הולכים לחשוף עוד מקצת מהשקרים הטופלים על הרב שליט"א, הכתבה הבאה היא מוכרחת לכל החפץ באמת.

אלו מקצת הדברים שהעביר הרה"ג, הרב עופר ארז שליט"א, מבחירי תלמידיו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בשבוע האחרון:

      עופר-ארז-על-שבתאות

"לא להתפעל מכל הביזיונות והרדיפות המתנהלות כנגד הרב ברלנד שליט"א זה כמעט לא בגדר אנושי", פותח הרב עופר את דבריו. "הרב ברלנד שליט"א כבר כמעט שנה בכלא ולמרות זאת לרגע אחד לא עוזב את ספרי הקודש והתפילה תמיד שגורה על פיו. תמיד האמונה על פניו והחיבור להקב"ה, והרב שליט"א מחזק, כל הזמן מחזק את מי שבא איתו במגע. יש קושיות על הצדיק? בסדר, רבינו נחמן כבר אמר שעל צדיק האמת חייבים להיות קושיות, אבל אנחנו צריכים לזכור מה עינינו רואות."

"שמעתי שהחמיאו לנו מאוד ושייכו אותנו לכת של שבתי צבי, ברוך ה', אנחנו מודים להם, רק שאנו רוצים לברר את הדברים. אין להם (לרודפים) אפילו מעט דעת לברר בין אמת ושקר, מושגים מפורסמים המוכרים לכל. כי הרי, כל הבעיה של השבתי צבי הייתה שהוא הטיף בריש גלי לעבור עבירות, וכי אנו שמענו פעם אחת מהרב שליט"א או מתלמידיו שמותר לעשות עבירות??? מעולם לא נשמע כזה דבר."

"השבתי צבי, אחרי זמן קצר שגדולי ישראל נידו אותו הוא הלך והתאסלם, הוא לא יכל לסבול ביזיון אחד והלך להיות מוסלמי. את כל הדרך הוא עזב, אמר: אולי יכבדו אותי במסגד. אבל, להבדיל מליוני הבדלות, אצל הרב ברלנד שליט"א אנחנו רואים שהכל הפוך. זאת שטות וטיפשות, הרב ברלנד  שליט"א הוא בדיוק הפוך מהשבתי צבי. לא רק שהרב מעולם לא אמר שמותר לעשות עבירות, אלא, כל מה שקשה לי אישית הרבה פעמים לשמוע את הרב שליט"א, מכיוון שבדבריו הוא תמיד מוכיח אותנו. אני אומר בלב: 'הרב, קצת תוותר לי, תהיה איתי קצת יותר מתון."

"רואים לכל אורך ההיסטוריה שכל מי שהיה יהודי והלך בדרך לא טובה הם התעופפו מהיהדות.

אני לא יודע אם מעולם היו כאלה ביזיונות ורדיפות כמו שהרב שליט"א עובר, וכל זה והעיניים שלנו רואות רק יותר התחזקות באמונה ובעבודת ה' אצל הרב ברלנד שליט"א."

"בד"כ אנחנו אפילו לא מתייחסים לבלבולים ולהבלים שרודפי הרב ברלנד שליט"א מדברים, אילולי המהלכים הנבזים ומשוללי הרסן שהם החלו בהם לאחרונה. מהבוקר עד הערב ומהערב עד הבוקר הם רק מדברים נגד, ניבולי פה ולשון הרע. הרב מורגנשטרן שליט"א כתב תשובה הלכתית ותורנית מאוד בה אמר: "אפילו לשיטתכם (הטועה) אתם עושים אלף עבירות." עבורם הספר של שמירת הלשון של החפץ חיים יצא מהיהדות. אין הלכות לשון הרע, אין הלכות הוצאת שם רע, מדבר שקר תרחק. הם אומרים כנגד תלמידי חכמים רבים דברים רעים, עד שאותם חכמים ורבנים תוהים מהיכן הם המציאו זאת."

"וכי אחד מתלמידי הרב ברלנד שליט"א אמר פעם שלצדיק מותר לעשות עבירות?! מעולם לא נאמר הדיבור הזה! רק הרודפים אומרים זאת. מי בכלל חשב על הרעיון הזה???"

"לא שומעים מהם שום דברי תורה, שום דברי חיזוק, רק נגד, ונגד ונגד, לשון הרע, הוצאת שם רע, שקרים ורמאויות נוראיות. מסכנים, צריך להתפלל עליהם שהקב"ה יאיר את עיניהם ויחזרו בתשובה. אנחנו ערב הגאולה וכי זה מה שנשאר לעשות?"

"כמה פעמים הזמנו אותם לדין תורה ולא בכדי לריב איתם, אלא בכדי לברר את הטענות השקריות שלהם – פעמיים הם כבר דחו אותנו. פעם אחת אמרתי להם לקחת אותנו לדין תורה ואותו רודף אמר שהוא מסכים, יומיים אח"כ הוא פרסם כתבה שלימה שקרית בכיכר השבת. אמרתי: 'כנראה כיכר השבת הוא הדעת תורה החדש של הדור שלנו."

"אין לנו שום דבר כנגדם ואנחנו לא רוצים בכלל לריב איתם. מעולם לא דברתי בציבור על הדבר הזה ולא מצאתי טעם לעזוב את התורה, התחזקויות ודברי רבינו הקדוש. אך, לפעמים צריך לחרוג, במיוחד שלאחרונה הם ממש משתגעים בהתנהלות שלהם. נכון שכל שקר שלהם רק מקרב לרבינו הקדוש ואל הרב ברלנד שליט"א יותר ויותר אנשים, אך חייבים למחות ולהראות שלמעשה, אליבא דאמת, הכל הפוך לגמרי ממה שהם מדברים."

"הקלקול הגדול של שבתי צבי הוא שהטיפו לעבור עבירות לצורך תיקון העולם, אך אצל הרב ברלנד שליט"א מעולם לא שמענו כזה דבר (ולא רמיזה או משהו שמזכיר כזה דבר), להפך. דמיונות שדמינו, הם קמו בבוקר ואמרו שאנו אומרים זאת."

הקב"ה יעזור להם לחזור בתשובה, אנחנו לא כועסים עליהם, אנחנו אוהבים אותם אהבה גדולה, רק שה' יאיר להם את נקודת האמת. שתהיה גאולה ברחמים וחסדים.

השיעור של הרב עופר ארז שליט"א הועבר בקו המידע ברסלב 02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *