צור קשר עם הרב ברלנד

לכבוד הילולת רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל – מסר מהרב דב קוק שליט"א – מתי כבר יבוא הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ונגאל

לכבוד יום ההילולה הקדוש של הגה"ק רבי אלעזר אבוחצירא זיע"א, אנו מביאים לפניכם כתבה מחזקת, אותה פרסמנו בעבר, השופכת אור על חייו ומותו של אותו צדיק.
"חברים אין לנו תפיסה בגה"צ הרב אליעזר בן עטיא שליט"א, הוא צדיק בסדר גודל מבהיל – הוא מלאך ה' צבאות". פותח הרב אופק כהן זדה את שיחתו. "אומר המקובל הרב דב קוק מטבריה שהרב ברלנד שליט"א הוא בחינת רבי אליעזר הגדול ושהוא צדיק נורא ונסתר, מתי כבר יבוא ויגאל אותנו. גם הרב עובדיה יוסף זצ"ל אהב מאוד את הגה"צ הרב ברלנד שליט"א ואמר עליו שהוא מזכה הרבים הראוי להיות ראש הממשלה. מי יודע  מה ראה הרב עובדיה שכל מילותיו היו בקודש ופה אמר על הרב ברלנד שליט"א כאלה דברים".

"מידת הדין מקטרגת"

"אני לא שייך לישיבת שובו בנים", עוצר הרב אופק להסביר. "אך, ראיתי חובה להיות איש במקום שאין כזה. הרב דב קוק שליט"א בכבודו ובעצמו סיפר במהלך סעודה שלישית, שהוא ישב בעולמות העליונים יחד עם הבבא אלעזר זצ"ל לפני שנרצח ויחד עם הגה"צ הרב ברלנד שליט"א. אמר להם הקב"ה שיש גזירות קשות על ישראל, ביקשו שירחם על בניו, אך הש"י אמר להם שמידת הדין מקטרגת ואין היא נרגעת אלא במסירת הנפש. רק אם אחד מכם ירצח, השני יצא לגלות והשלישי יקבל על עצמו ביזיונות תרגע מידת הדין."

"הבבא אלעזר מסר עצמו למיתה למען עם ישראל. הרב ברלנד שליט"א קפץ וקיבל על עצמו ביזיונות גדולים ונוראיים. הגיעו לרב קוק שליט"א שהסכים לקבל על עצמו גלות, אך מכוון שהוא כהן ותפקידו לעלות את תפילות עם ישראל מעלה כנגד מיכאל כהן גדול, השר העליון, לכן הוא לא יכול לעזוב את העיר טבריה. הרי מטבריה גלתה שכינה ומשם יגיע משיח בן דוד. קפץ הגה"צ הרב ברלנד שליט"א ואמר שהוא ייקח על עצמו גם גלות".

"אכן רואים אנו את הגלות המרה שעוברת על הגה"צ הרב ברלנד שליט"א, הייסורים הנוראיים ושפיכות הדמים – הכל למען עם ישראל. תראו במי מדובר בצדיק קודש קודשים שמספרים עליו סיפורי ניסים מדהימים. חבר שלי מהכולל היה לוקח אותו להתבודדות והוא היה נשאר שם במשך שבועיים רצופים כשאיתו רק שני תמרים ואגוזים. מדובר בקדוש מבהיל, לא סתם מעריץ אותו כל מי שמבין קצת במי מדובר. צריכים אנחנו לעשות ככל יכולתנו למען הרב אליעזר בן עטיא שליט"א. הקב"ה ישלח לנו ישועות גדולות ובמהרה בימנו נגאל.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

2 comments

  1. אוהב את הרב

    קודש קודשיםם הרב אני אוהב אותך

  2. וואו גרמתם לי להאמין ברב
    ישתבח שמו לעד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *