צור קשר עם הרב ברלנד

ההבטחה הנדירה של הרב ברלנד שליט"א למציאת זיווג ע"י השתתפות במעמד התיקון של היסוד שביסוד עם הרב עופר ארז שליט"א ומנין מקובלים ותלמידי חכמים

ההבטחה הנדירה של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א למציאת זיווג לכל הרווקים והרווקות, בתפילה שתתקיים ביום הקדוש והנורא – היסוד שביסוד, ביום ב', כו' אייר תשע"ז הבא עלינו ועל כל עם ישראל לטובה. התיקון יעשה ע"י הרב עופר ארז שליט"א ומנין של תלמידי חכמים ומקובלים. כל המשתתף במעמד התיקון יזכה לקבל תפילה שכתב מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א במיוחד למעמד הקדוש הזה בכדי שיגידו אותה בשעת הרצון.
      מפעל-הפורמטיםAUD-20170426-WA0013
כל השמות של המשתתפים עמנו בתיקון יועברו ישירות למורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א לתפילה ולברכה. אלו דברי קודשו של מורינו הרב ברלנד שליט"א שדיבר על גדולת התיקון הנורא הזה. "התיקון של היסוד שביסוד לכל הרווקים והרווקות, שהגאולה מתעכבת בגלל שהשידוכים לא מתבצעים, ולא יבוא משיח עד שיכלו כל הנשמות שבגוף. יש אינתיפאדת ויש רציחות, הכל בגלל השידוכים שמתעכבים." גילה מורינו הרב ברלנד שליט"א מקצת מסוד התיקון הנורא של יום היסוד שביסוד לכל הרווקים והרווקות והמשיך.
"לכן, הדבר הראשון הוא לשדך שידוכים ולזווג זיווגים שזו המצווה הראשונה לפני כל המצוות. צריך למסור על זה את הנפש, וכל מי שמזווג זיווג כאילו בונה את בית המקדש. כל רווק ורווקה יתנו אלף שקל וע"י זה יומתקו כל הגזירות וכל העיכובים, כל המסכים יפלו. כל אחד ימצא את בת זוגו וכל אחת תמצא את בן זוגה כהרף עין ללא מניעות ועיכובים , כמו רבקה ואליעזר עבד אברהם, בזכות האלף שקל. ה' עמכם." חתם את הבטחתו מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *