צור קשר עם הרב ברלנד

דחוף להיום! הרב ברלנד מצווה לכל עם ישראל לסיים עד היום בחצות הלילה שניים מקרא ואחד תרגום של פרשת השבוע "בא" – האזינו

      parshas bo Rav Berland - AudioJoiner160110141721

 

בהמשך להכרזתו של הרב ברלנד כי משיח עתיד להתגלות במוצאי ט"ו בשבט, יצא הרב היום בהכרזה חשובה נוספת הקשורה לעניין ובה ביקש מכל עם ישראל לקרוא עד היום בחצות לילה שניים מקרא ואחד תרגום של פרשת השבוע "בא" כדי לזרז את הגאולה. הרב ברלנד נמצא בגלות כבר קרוב לשלוש שנים כאשר התבטא פעמים רבות שבכך הוא מוסר את נפשו למען עם ישראל ולקירוב הגאולה. עלילות השווא והמחלוקת שנתעוררה עליו בשנים האחרונות היו כדי לעורר בעם ישראל את הנקודה של אמונת חכמים וצדיקים אמיתיים שבזה תלויה הגאולה כמו שמובא הרבה בספרי הקודש. כל אדם המורה את דרכיו ומחשבותיו על פי דת התורה הקדושה יודע שאין בכל העלילות ממש והכל בגדר רכילות ולשון הרע אשר מצווה מן התורה שלא לשמוע כלל וכל שכן שאסור להאמין. אמנם, אותם התועים אחר הטועים נוהגים על פי משפטים בל ידעום של חוקות עכו"ם שאין להם חלק בתורת ישראל ולכן נמשך ליבם להאמין ולקבל עלילות שווא על צדיקים.
עם ישראל הנשמע לגדולי הדור בוודאי לא מאמין לשמועות רעות ומצפה ומייחל לשובו של הרב ברלנד ארצה בקרוב.
אין ספק שתהליך בירור אמיתי ויסודי מתקיים בימים אלו בכל חלקי העם אם להאמין בקולו של הרב ברלנד או לדחותם.
תהליך הבירור הוא נקודת אמונת החכמים שבעצם מעידה על חוזק האמונה של האדם בבורא עולם בעצמו כמו שמובא במפורש בספרי הקודש והנה אחת הדוגמאות שכתובות בספרו של רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק ונאמנו של רבי נחמן :
" כי אי אפשר להאמין בה' כי אם כשמאמינים במשה עבדו, דהיינו בחינת אמונת חכמים שנאמר ויאמינו בה' ובמשה עבדו" (ליקוטי הלכות יו"ד, הכשר כלים ב'/א').
ואם כן יוצא שאנחנו בעיצומו של תהליך בירור של דרגת האמונה בה' שמתרחש ע"י בירור בדרגת אמונת החכמים של כל אדם באופן פרטי בתוך עצמו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *