צור קשר עם הרב ברלנד

אוי לנו מיום הדין, אוי לנו מיום התוכחה. הרב מוטה פראנק זועק כנגד הרודפים את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"אני מקווה מאוד שבתוך דבריי אלו תמצא, אם תרצה, מרגוע לנפשך, והלוואי ונזכה, וזכותו הגדולה של בעל היארצייט של היום הזה, ראש חבורתנו, ר' לוי יצחק בנדר ז"ל, שבעיני ראיתי פעמים רבות איך שעלו לביתו ובאו אליו גם בבית הכנסת, רבים וטובים מבין אנ"ש לדבר סרה ורעה נגד ר' לייזר ואנשיו… ור' לוי יצחק הקשיב והקשיב, ואז שמעתי ממנו בלשון זה: מה הם רוצים? אני מגיע לשוהל לפנות בוקר, את מי אני מוצא שם? את אנשיו של ר' לייזר! מי הולך לפעלד האנשים של ר' לייזר! את מי אני פוגש במקוה לפנות בוקר את האנשים של ר' לייזר! – מה הם רוצים? – זכרונו לברכה וזכותו יגן עלינו."

כך מסכם הרב מוטה פראנק, מחשובי משפיעי ברסלב בעולם, את מכתבו החריף. הרב פראנק שכרבים אחרים כואב את הרדיפה אחר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, עונה בחדות לכל חורשי המזימות שלא בוחלים בשום אמצעי בכדי לבזות את כבוד הרב שליט"א ואת כבוד התורה כולה. הרב פראנק איננו מבאי ביתו של הרב ברלנד ואף לו מהנמנים על חצירו, עם זאת, ככל יהודי הצופה מהצד, אשר נפש יהודי פועם בקרבו, מאס במסע הרדיפה השקרי כנגד הרב שליט"א.

"ואחדד קצת את דבריי" (מתחיל הרב פראנק) : "הרי רק בגלל שאתה החלטת, ועוד כמה כמוך החליטו, שהוא ואנשיו וכל המסייע בעדו הם 'שבתאיים', רק בגלל זה אתה, כנראה, מתיר לעצמך לדבר באותו סגנון ירוד ושפל בכל עת שאתה מזכיר את ר' לייזר במכתבך… וכנראה, שרק בגלל זה גם החליטו לייזר חשין ויום טוב חשין ויהודה צבי צוקר (ומחילה מכבודם שאינני יכול להזכיר כאן לפני שמם את המילה ר', כי על סוג המעשים שאני כותב כרגע אי אפשר לקרוא להם עם ר' לפני הזכרת שמם…), וכי רק בגלל החלטתם זו שר' לייזר הוא 'שבתאי', רחמנא ליצלן, רק בגלל זה הם, כנראה, מתירים לעצמם לרדת כל כך לחייו… ולהיות 'זורק אבן אחר הנופל'… ולא להתבייש לרדת לשפל המדרגה הגרועה ביותר עלי אדמות ולדיוטא התחתונה שלהם, להיות מרים יד בתורת משה (כפי שנפסק להלכה כאשר פונים לערכאות של בתי משפט שלא על פי תורת משה…)ועוד לנסות להסית ולהאיץ אנשים שיבואו 'שם' להעיד נגד ר' לייזר (כפי ששמעתי קלטת מוקלטת מה שיום טוב חשין ניסה בימים האחרונים לעשות עם אחד מהאנשים הקרובים לר' לייזר), ולבוא מול חוקרי משטרה שונאי הדת, ולהתעמת מול ר' לייזר, (על עניינים שכלל לא הם מה שיביאו לחקר האמת ולא הם שיגרמו להענישו, כי הרי אותה גברת שצביקה צוקר ניסה להעיד בעניינה, כאשר הוא עומד כמחוצף ומעז פניו מול חמיו, ומתנהג ככפוי טובה הכי ירוד ושפל… אישה זו הרי עומדת וצועקת שלא היו דברים מעולם… ובמרמה הוציאו ממנה, כטענתה, הודאה מזויפת לפני כמה שנים…). ומעל כולם, לרדת לשפל המדרגה כזו לגרום להלבנת פניו של ר' לייזר, וכל אנשיו, ברבים, בקנה מידה כזו… באמצעות העברת קלטת של 'כאילו' 'וידוי'… (לכל מי שמכיר את אופיו של ר' לייזר), שהוציאו, בדרך לא דרך, מר' לייזר בזמנו, ולהעביר את הקלטת למי??? לא לרבנים שיושבים על המדוכה בכובד ראש וביראת שמים טהורה כאשר כאילו פתח הגיהנום פתוח מתחתיהם… ובבית דין המורכב לפחות משלושה דיינים ויושבים ביחד ומתנהגים עם כל דיני חקירה ודרישה."

"ואת הקלטת הזאת לא העבירו רק לחוקרי המשטרה, בחדרי חדרים, בכדי לנסות לברר את האמת, אבל לדאבוננו הרבים ולבושתנו העצום, לא רק להם הם העבירו את הקלטות הללו, אלא למי??? לטלוויזיה הישראלית!!!! בכדי לפטם את שונאי ישראל בחיצי רעל של שנאה נגד היהדות החרדית ולהכפיש רב וקהילתו בקנה מידה שכמעט אין לה אח ורע, ולגרום למיליוני אנשים לדבר דברי ניבול פה באופן הגרוע ביותר והרהורי עבירה קשים מנשוא – גיוואלד גיוואלד גיוואלד שומו שמים!!! מי מכניס כאן ניבול פה בקנה מידה שאין כדוגמתו?? מי מכניס כאן הרהורי עבירה?? האם ר' לייזר ברלנד הי"ו, חלילה, או לייזר חשין ויום טוב חשין וצביקה צוקר? מי??… תחשוב אתה לבד… מי???"

אוי לנו מיום הדין! אוי לנו מיום התוכחה!
כל מי שבקי ורק במקצת בסיבות לכל המתרחש סביבנו יודע בוודאות שמורינו הרב שליט"א נרדף על לא עוול בכפו. יתרה מכך, ישנה חבורה שפלה שלא בוחלת בשום אמצעי, אף הנבזה ביותר כנגד צדיק יסוד עולם.

לקריאת המכתב המלא.

מכתב תגובה לתגובה נגד האגרת 'האמת והשלום אהבו'

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

One comment

  1. Pingback: "ואם נציל נפש אחת מישראל" – הרב פראנק מגביר את זעקתו כנגד הרודפים את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א | שובו בנים אינטרנשיונל - עברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *